Regulamin

  1. Sklep internetowy Decoflora.pl prowadzona jest przez firmę Decoflora Studio Maria Deręgowska z siedzibą w Toruniu przy ulicy Lelewela 33, NIP: 569-171-18-40, REGON: 141499734
  2. Decoflora prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem sieci Internet oraz stacjonarnie w punkcie handlowo-usługowym. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.decoflora.pl lub osobiście w siedzibie.
  3. Dostawy kwiatów oraz  upominków realizowane są wyłącznie na terenie Torunia i w najbliższej okolicy przez transport własny firmy Decoflora (max. 25 km w odległości od Torunia).
  4. Opisy i zdjęcia produktów są własnością Decoflora.
  5. Przedstawione w sklepie bukiety mogą się nieznacznie różnić od dostarczonych, ze względu na brak dostępności niektórych gatunków kwiatów.
  6. Wszystkie ceny prezentowane w serwisie decoflora.pl zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach dostawy.
  7. Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu zawartych w niniejszym regulaminie. Promocja trwa w określonym terminie i obejmuje tylko wybrane przez Decoflora produkty.  O szczególnych warunkach promocji Klient będzie informowany przez Decoflora przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji. Promocje nie łączą się, chyba że w ofercie wyraźnie zaznaczono inaczej.
  8. Decoflora zapewnia doręczenie kwiatów w 24 godziny od momentu pozytywnej autoryzacji płatności.
  9. Jeżeli dostawca nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny ze Studiem Florystycznym. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Decoflora. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Decoflora i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.
  10. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
  11. Decoflora może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający nie wyrazi zgody na kontakt Studia florystycznego z odbiorcą w treści zamówienia.
  12. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności  przy wykorzystaniu karty płatniczej (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro) lub przelewu elektronicznego.
  13. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  14. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU S.A.
  15. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  16. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, osobiście, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.
  17. Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu kwiatów i upominków muszą zostać złożone telefonicznie, osobiście, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia.
  18. Decoflora zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
  19. Studio florystyczne Decoflora, właściciel serwisu internetowego decoflora.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany). Szczegółowe zasady określa Polityka Prywatności.
  20. Decoflora.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanego adresu e-mail w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
  21. Decoflora nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie wiadomości sms z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej.
  22. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej decoflora.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
  23. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  24. Regulamin określa zasady zakupów w decoflora.pl. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.
  25. Przetwarzanie danych osobowych:

W JAKIM CELU BĘDĄ PRZETWARZANE PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

-Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w procesie świadczenia zamówionej usługi.

-Podanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania usługi.

-Po zakończeniu usługi Państwa dane nie będą ponownie przetwarzane.

JAKIE SĄ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

-Każde przetwarzanie danych osobowych musi być oparte na zgodnej z obowiązującymi przepisami podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby świadczonej usługi jest zgoda w postaci złożonego zamówienia.

KTO BĘDZIE MIAŁ DOSTĘP DO PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

Dostęp do Państwa danych osobowych będą mieć:

- Pracownicy DECOFLORA Studio Maria Deręgowska ul. Lelewela 33 87-100 Toruń NIP: 569-171-18-40 i to tylko w niezbędnym do wykonania usługi zakresie.

-Pełny i bieżący dostęp do Państwa danych osobowych na potrzeby organizacji i obsługi sklepu internetowego posiadać będzie tylko i wyłącznie Pani Maria Deręgowska, właściciel DECOFLORA Studio Maria Deręgowska.

KOMU BĘDĄ UDOSTĘPNIANE PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

-Informujemy, iż Państwa dane osobowe przekazane podczas zamówienia nie będą przekazywane osobom i podmiotom trzecim.

-Dodatkowo w przypadku dostarczania produktów osobom wskazanym przez zamawiającego, jego dane osobowe nie będą im udostępniane bez wyraźnej zgody zamawiającego.

-W JAKI SPOSÓB MOGĄ PAŃSTWO USUNĄĆ SWOJE DANE Z NASZEJ BAZY?

-W celu wykreślenia Państwa danych osobowych z Naszej bazy prosimy o przesłanie wiadomości na maria@decoflora.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów