
- Sklep internetowy Decoflora.pl prowadzona jest przez firmę Decoflora Studio Maria Deręgowska z siedzibą w Toruniu przy ulicy Lelewela 33, NIP: 569-171-18-40, REGON: 141499734
- Decoflora prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem sieci Internet oraz stacjonarnie w punkcie handlowo-usługowym. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.decoflora.pl lub osobiście w siedzibie.
- Dostawy kwiatów oraz upominków realizowane są wyłącznie na terenie Torunia i w najbliższej okolicy przez transport własny firmy Decoflora (max. 25 km w odległości od Torunia).
- Opisy i zdjęcia produktów są własnością Decoflora.
- Przedstawione w sklepie bukiety mogą się nieznacznie różnić od dostarczonych, ze względu na brak dostępności niektórych gatunków kwiatów.
- Wszystkie ceny prezentowane w serwisie decoflora.pl zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach dostawy.
- Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu zawartych w niniejszym regulaminie. Promocja trwa w określonym terminie i obejmuje tylko wybrane przez Decoflora produkty. O szczególnych warunkach promocji Klient będzie informowany przez Decoflora przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji. Promocje nie łączą się, chyba że w ofercie wyraźnie zaznaczono inaczej.
- Decoflora zapewnia doręczenie kwiatów w 24 godziny od momentu pozytywnej autoryzacji płatności.
- Jeżeli dostawca nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny ze Studiem Florystycznym. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Decoflora. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Decoflora i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.
- Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
- Decoflora może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający nie wyrazi zgody na kontakt Studia florystycznego z odbiorcą w treści zamówienia.
- Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu karty płatniczej (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro) lub przelewu elektronicznego.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU S.A.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, osobiście, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.
- Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu kwiatów i upominków muszą zostać złożone telefonicznie, osobiście, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia.
- Decoflora zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
- Decoflora Studio, właściciel serwisu internetowego decoflora.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany). Szczegółowe zasady określa Polityka Prywatności.
- Decoflora.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanego adresu e-mail w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
- Decoflora nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie wiadomości sms z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej.
- Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej decoflora.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Regulamin określa zasady zakupów w decoflora.pl. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.
- Przetwarzanie danych osobowych:
W JAKIM CELU BĘDĄ PRZETWARZANE PAŃSTWA DANE OSOBOWE?
-Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w procesie świadczenia zamówionej usługi.
-Podanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania usługi.
-Po zakończeniu usługi Państwa dane nie będą ponownie przetwarzane.
JAKIE SĄ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?
-Każde przetwarzanie danych osobowych musi być oparte na zgodnej z obowiązującymi przepisami podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby świadczonej usługi jest zgoda w postaci złożonego zamówienia.
KTO BĘDZIE MIAŁ DOSTĘP DO PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?
Dostęp do Państwa danych osobowych będą mieć:
- Pracownicy DECOFLORA Studio Maria Deręgowska ul. Lelewela 33 87-100 Toruń NIP: 569-171-18-40 i to tylko w niezbędnym do wykonania usługi zakresie.
-Pełny i bieżący dostęp do Państwa danych osobowych na potrzeby organizacji i obsługi sklepu internetowego posiadać będzie tylko i wyłącznie Pani Maria Deręgowska, właściciel DECOFLORA Studio Maria Deręgowska.
KOMU BĘDĄ UDOSTĘPNIANE PAŃSTWA DANE OSOBOWE?
-Informujemy, iż Państwa dane osobowe przekazane podczas zamówienia nie będą przekazywane osobom i podmiotom trzecim.
-Dodatkowo w przypadku dostarczania produktów osobom wskazanym przez zamawiającego, jego dane osobowe nie będą im udostępniane bez wyraźnej zgody zamawiającego.
-W JAKI SPOSÓB MOGĄ PAŃSTWO USUNĄĆ SWOJE DANE Z NASZEJ BAZY?
-W celu wykreślenia Państwa danych osobowych z Naszej bazy prosimy o przesłanie wiadomości na maria@decoflora.pl